🚚 Greitas pristatymas visoje Lietuvoje per 1–3 darbo dienas
🎁 Nemokamas prekių pristatymas Lietuvoje paštomatu perkant už 30 €.
PAŠTOMATAIS
Venipak • 1,49 €
SmartPosti • 1,89 €
LP Express • nuo 2,39 €
DPD • nuo 2,99 €
Omniva • nuo 2,89 €
KURJERIAIS
Venipak • 4,89 €
SmartPosti • 3,59 €
DPD • 5,69 €
Prekes Kaune galite atsiimti patogiai ir nemokamai – atsiskaitydami grynais arba banko kortele atsiėmimo metu ar
apmokėdami iš anksto per svetainę (el. bankininkyste arba kortele).
Prieš atvykdami BŪTINAI paskambinkite
+37065099550
ir susitarkite dėl jums patogaus laiko.
Atsiėmimo adresas Kaune: ŠILAINIAI - Baltų pr. 18, Kaunas, 48192 Kauno m. sav. - (Šalia prekybos centro "Šilas" automobilių stovėjimo aikštelė)
ℹ️ Daugiau informacijos apie pristatymą ir kainas rasite puslapiuose: Prekių pristatymas ir Pristatymo kainos Lietuvoje.
Apmokėjimo informacija
🏛️ Elektroninė bankininkystė
Swedbank
SEB
URBO
LKU
Luminor
Artea
Citadele
N26
Wise
🟦 Banko kortelė
Visa
Mastercard
📱 Mobilieji mokėjimai
Apple Pay
Google Pay
🎁 Dovanų kortelė
Kniks
Kniks - tikra universali skaitmeninė dovanų kortelė
Nustebink artimuosius, leisk dovanas išsirinkti patiems!
ℹ️ Kaip veikia Kniks?: Daugiau informacijos rasite www.kniks.lt
📝 Prekių grąžinimo per 14 dienų taisyklės
Grąžinimo terminas
- Jei apsigalvojai, gali grąžinti prekę per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo – be jokios priežasties.
- Terminas pradedamas skaičiuoti nuo kitos dienos po prekės gavimo.
- Pažymėtina, kad jeigu kuriam nors veiksmui atlikti yra nustatytas terminas, tai šis veiksmas turi būti atliktas iki paskutinės termino dienos 24:00 val., tačiau jeigu veiksmas turi būti atliktas organizacijoje, terminas baigiasi tą valandą, kurią šioje organizacijoje pagal nustatytas taisykles baigiasi darbo laikas (Civilinio kodekso 1.122 straipsnis). Pareiga įrodyti, kad prekė buvo grąžinta per nurodytą terminą, tenka vartotojui.
Grąžinimo sąlygos
- Įsigytą prekę privalote išsaugoti ir apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje.
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, išsaugotos jų vartojamosios savybės, originalioje pakuotėje su nepažeistomis etiketėmis, bei su nenuplėštomis apsauginėmis plėvelėmis,
- Pirkėjas privalo pateikti grąžinamos prekės pirkimo patvirtinantį dokumentą (pvz., sąskaitą faktūrą, kvitą).
- Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, tačiau jei prekė buvo nekokybiška ar neveikianti – visomis grąžinimo išlaidomis pasirūpinsime mes.
- Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai, medicinos įrenginiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
-
Jei norite grąžinti prekę, susisiekite su mumis telefonu
+370 650 99550
arba el. paštu
info@nebrangiosprekes.lt
.
- Prašome trumpai nurodyti prekės grąžinimo priežastį, koks trūkumas pastebėtas ir ko pageidaujate (pvz., grąžinti pinigus, pakeisti prekę ir pan.).
- Labai svarbu užtikrinti, kad grąžinama prekė transportavimo metu būtų tinkamai supakuota ir taip neatsirastų papildomų trūkumų.
- Pažymėtina, kad tinkamu prekės supakavimu turi pasirūpinti siuntėjas (vartotojas), atsižvelgiant į prekės pobūdį (pavyzdžiui, dėl dūžtančio daikto ir jo dalių imtis atitinkamų priemonių ir ženklinimo).
Per kokį terminą pardavėjas vartotojui privalo grąžinti pinigus už tinkamos kokybės prekę?
- Pardavėjas turi grąžinti pirkėjui pastarojo sumokėtą kainą nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo daikto grąžinimo dienos (Civilinio kodekso 6.362 straipsnio, 2 dalis).
- Sumokėti pinigai turėtų būti grąžinami tokiu pačiu būdu, kokiu ir buvo sumokėti. Jeigu to įvykdyti nėra įmanoma dėl objektyvių aplinkybių, pinigų grąžinimo būdas sutarties šalių turėtų būti suderintas atskiru susitarimu (Civilinio kodekso 6.228(11) straipsnio 2 dalis).
ℹ️ Informacija parengta remiantis Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) oficialiais duomenimis.