DUK

Dažnai užduodami klausimai – atsakymai į klientų klausimus

Dažniausiai užduodami klausimai

Mūsų svetainėje „Nebrangios Prekės” DUK puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai klientų užduodamus klausimus, susijusius su mūsų paslaugomis, užsakymais ir kitais svarbiais aspektais. Čia pateikiama informacija apie prekių užsakymo procesą, apmokėjimo būdus, pristatymo terminus bei sąlygas. Taip pat sužinosite apie grąžinimo politiką, garantijas ir kaip elgtis, jei kyla problemų dėl užsakymo.

Šis puslapis skirtas padėti greitai rasti atsakymus į jums rūpimus klausimus ir užtikrinti sklandų bendravimą su mūsų komanda. Jei nerandate reikiamos informacijos, kviečiame susisiekti su mumis – esame pasiruošę jums padėti.

Rūpinamės klientų patogumu, todėl į užduodamus klausimus atsakome aiškiai ir suprantamai. Tai leidžia sutaupyti laiko bei greitai gauti atsakymus, reikalingus sėkmingam apsipirkimui mūsų svetainėje.

Kiek laiko užtrunka pristatymas?

  • Pristatymas paprastai užtrunka nuo 1 iki 3 darbo dienų. Kaune galimas pristatymas tą pačią dieną.

Kokios yra Jūsų prekių grąžinimo taisyklės?

  • Mūsų prekių grąžinimo taisyklės leidžia grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, jei prekė yra nenaudota ir originalioje pakuotėje.

Kokie mokėjimo būdai yra priimami?

  • Už prekes galima apmokėti Swedbank, SEB, URBO, LKU, Luminor, Šiaulių bankas, Citadele, Revolut ir N26 bankų elektronine bankininkyste.
  • Taip pat Visa, Mastercard, Wise mokėjimo kortelėmis, Kniks dovanų kortele bei GooglePay.
  • Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimo platforma.

Kaip galiu sekti savo užsakymo būseną?

  • Galite stebėti savo užsakymo būseną naudodami siuntos sekimo numerį, kurį gausite el. paštu.

Kokie yra pagrindiniai siuntimo partneriai?

  • Mūsų pagrindiniai siuntimo partneriai yra Venipak, LPExpress, Omniva ir DPD.

Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

  • Jei pamiršote slaptažodį, naudokite slaptažodžio atkūrimo funkciją prisijungimo puslapyje, kad atstatytumėte savo paskyros slaptažodį.

Kaip aš galiu susisiekti su svetainės klientų aptarnavimo tarnyba?

  • Su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba galite susisiekti el. paštu ─ info@nebrangiosprekes.lt arba telefonu +370 650 99550.

Ar yra galimybė prekes pasiimti vietoje?

  • Taip, galite prekes pasiimti iš mūsų Kaune, adresu: Medvėgalio g. 13 (Aukštieji Šančiai). Pasirinkite šią galimybę užsakymo metu.

Ar galiu už prekę atsiskaityti grynais pinigais?

  • Grynais pinigais galite atsiskaityti pasiimant prekes vietoje ─ Kaune, adresu Medvėgalio g. 13.

Man reikės sąskaitos faktūros, ar aš ją gausiu?

  • Apmokėjus už prekes išrašysime sąskaitą faktūrą ir atsiųsime Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu.